דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוק אופנתי - שמלות בת מצווה 

מאת    [ 01/01/2012 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 5894 פעמים ]

את מתקרבת לגיל בת המצווה והגיע הזמן לתכנן את מסיבת בת המצווה שלך כדי שהיא תהיה המסיבה הכי מושלמת שיש. את הולכת להיות נסיכת האירוע ולכן כולם מצפים שתהיי הכי יפה ותלבשי את השמלה הכי זוהרת ונוצצת שיש. סוד הקסם הוא תכנון נכון - את צריכה לתכנן כל פרט, החל מלבחור את מקום האירוע בו תחגגי, למצוא די ג'יי ולהכין איתו רשימת שירים ולהיטים אהובים כדי שישמיע אותם במסיבה ולתכנן את הסרט או את המופע האומנותי והיצירתי שיפתיע את כל האורחים. חלק חשוב ביותר בתכנון האירוע, הוא בחירת השמלה מתוך מבחר שמלות בת מצווה קיים. 


שמלות בת מצווה לאירוע הנוצץ

הכלל הראשון הוא לא להחליט מראש על שמלה שעוד לא ראית או מדדת. את יכולה להחליט מראש על כיוון של המראה של שמלת בת המצווה שלך, אך אל תיקבעי מראש על שמלה מסויימת. כדאי מאוד לבחור שמלה מתוך מבחר שמלות בת מצווה לאחר שמדדת כמה וכמה שמלות, כך תוכלי לדעת איזו שמלה מתאימה לך, מבחינת גיזרה וצבע. חשוב להגיע למדידות השמלה בראש פתוח ולא ללכת לבד - תלכי עם אמא שלך או דודה שלך ואפילו תצרפי חברה למסע הקניות כדי שתוכלי לקבל כמה דעות לגבי השמלה שמדדת. כשאת מודדת את השמלה, אל תשכחי למדוד גם נעליים ולצרף אביזרים כדי לראות בדיוק איך תיראי בערב הזה שכולו שלך - המראה הנסיכותי דורש השקעה ולכן כדאי להשקיע כבר משלב המדידות. 

מלכת האירוע

את המלכה והכוכבת של בת המצווה ולכן כדאי מראש לבחור בשמלה שתגרום לך להראות ולהרגיש כמו מלכה. תבחרי שמלה מתוך מגוון שמלות בת מצווה שכבר בתא המדידה תגרום לך להרגיש כמו מלכה ותעניק לך הרגשה שהערב הזה הוא הערב שלך. תמדדי את כל השמלות שתוכלי בכל הגזרות שיש - שמלות בגזרת סטרפלס, שמלות עם קולר שנקשר מאחורי הצוואר, שמלות עם שרוולים ושמלות עם שרוולים נפוחים. תמדדי גם שמלות בצבעים שונים - צבעים זוהרים, צבעים בנאליים כמו שחור או אפור וכמובן גם שמלות בצבע לבן שיעניקו לך הרגשה ומראה הכי מלכותי שאפשר.

המסיבה הכי טובה בעיר

המסיבה היא המסיבה שלך  מסיבת המצווה היא המסיבה של חייך ולכן את צריכה להיראות במיטבך. כשתבחרי שמלה מתוך קולקציית שמלות בת מצווה, אל תפחדי גם לבחור שמלות נועזות יותר - שמלות בת מצווה מנצנצות וזוהרות. תוודאי כמובן שהשמלה נוחה לך, כדי שתוכלי ללבוש אותה לכל אורך האירוע ולרקוד בו כמובן יחד עם חברייך. במסיבה את תרקדי עם חברייך ועם חברי משפחתך ולכן חשוב שכשתלבשי את השמלה, לא יהיו תזוזות מיותרות. כדי להשלים את הלוק ולהגיע ללוק המלכותי והמושלם, כדאי להוסיף אביזרים - חגורות, צמידים, צמידים לרגל, עגילים, שרשראות, טבעות וקישוטים נוצצים לשיער ולשמלה שיגרמו לך להראות זוהרת בכל רגע נתון באירוע. אל תשכחי, זה האירוע שלך ולכן זו הבחירה שלך מה ללבוש ואיך האירוע ייראה. אל תשכחי להנות מכל רגע!

סדנאות שיווק בפייסבוק, עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב